איך מטפלים בעגילי הליקס

עגילי כלות

בשביל שעגילי הליקס יחזיקו מעמד ובעיקר שגופכם יכיל אותם, צריך לדעת שגם את הטיפול בהם נצטרך לתחזק. כשאנחנו כותבים שיש לתחזק את ההליקס הכוונה כמובן לשמור על גופכם מפני נזקים קלים שההליקס מסוגל לעשות. זה יכול להיות אפילו בדברים פשוטים כמו קריעה של בגד שצמוד אליו או חריטה קטנה ביד או בבטן או איפה שלא תקבעו את הפירסינג שלכם. 

הליקס הוא גוף חיצוני וככזה השמירה מפניו ומפני זיהומים שמסוגלים להיכנס לחור הפרסינג ומשם לזיהום ולמצבים לא הכי נעימים כמו גם סימני יובש וסימנים אדומים ואחרים.

איך מטפלים בעגילי הליקס?

ההוראות בטיפול בהליקס דומות קצת להוראות הטיפול בכל פירסינג מכל סוג שהוא. שמירת ניקיון האזור הוא דבר חשוב מאוד לטיפול יעיל בהליקס ולכן יש כל מיני טיפולים יעילים כמו לקחת צמר גפן ולטבול אותו בתמיסת מלח או סלין ואז מסביב לנקודת הפרסינג לנקות בעדינות ולא לוותר על שום פינה.

גם לאחר שניקיתם את כל האזור הרצוי והפגוע שימו לב טוב שאתם לא מסובבים את ההליקס סביב הפרסינג כי אז הזיהום יכול להחמיר ולעשות שוב נזק שממנו נרצה להימנע.

בעיות שנוצרו מההליקס | עוד דרכי פעולה

הבועה שנוצרה בעקבות זיהום מההליקס – והיא כמובן יכולה להתרחש לכל אחד ואלד ואיתנו בזמן לבישת ההליקס בפירסינג נקראת גם גולה או פשוט בועה. ולה דרכי התמודדות שונים כאשר אחד מהם הוא כמות הפעמים שאתם מחטאים את האזור הפירסינג מה שייטיב מאוד עם הימנעות מזיהום חוזר ונשנה. גם מים חמים יכולים להיות מצויינים לריפוי אותו מקום. לסחוס שעליו יושבת ההליקס יש דרך ריפוי נחמדה משל עצמו וזה מצריך גם כן מים פושרים עליו

גם לקמומיל יש דרכי ריפוי להליקס בעיקר בזרימת הדם שהוא מייצר סביב האזור הנגוע ובכך מרפה ומשחרר כל תופעה לא רצויה סביב האוזן או מקום הפירסינג ממש כמו שמן עץ או חוחובה מעורבבת בקוקוס ומריחה שלה על העור פעם ביום על אותו האזור יהיה דבר שגורם בהחלט לריפוי מהיר.

המאמר באדיבות  lory מותג תכשיטים

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תדעו אם גם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי
כיום יש לא מעט אנשים בכל רחבי הארץ אשר זכאים לדרכון פורטוגלי, קראו בהרחבה באתר. במידה וגם אתם...
קרא עוד »
דצמ 05, 2019
פתיחת דובאי: המדריך הידידותי שלך ליעד הטיול האולטימטיבי
ברוכים הבאים לעיר התוססת דובאי, יעד שלא צריך היכרות. למרות שאולי לא לענוד את התג של מומחה מוביל, אני...
קרא עוד »
אוק 15, 2023
ירידה בחשק המיני
יחסים מין הם בעיני רבים ביטוי לזוגיות טובה ובריאה. כמובן שזוגיות בריאה וטובה נמדדת בעוד הרבה דרכים...
קרא עוד »
אוק 20, 2022