מחפש להשקיע? טיפים של גיא ברנד למתחיל בשוק ההון

טיפים לשוק ההון

רוב האנשים שמתחילים את דרכם בשוק ההון, מחפשים אחר טיפים שווים לנחיתה רכה יותר. מצד אחד, קיימת משיכה עזה לתחום ההשקעות, היות ומדובר על תחום שניתן להרוויח ממנו לא מעט כסף. מצד שני, מדובר על עולם שלם שיש צורך להבין אותו ולדעת כיצד להתמודד עמו בצורה הנכונה ביותר. הטיפ החשוב ביותר עבור כל אדם שמעוניין להיכנס לתחום, הוא ללמוד אותו לעומק ובצורה המקצועית ביותר. מומלץ לקרוא כמה שיותר, להתעניין לגבי שיטות הפעולה של משקיעים מצליחים, ללמוד את השיטות השונות שקיימות היום בשוק ולבסוף להירשם לקורס מקצועי כדי לשכלל עוד יותר את הידע שלכם. רק קורס מקצועי שמועבר ברמה הגבוהה ביותר, יוכל להעניק לכם את הידע הדרוש לצורך השקעה חכמה ונבונה יותר. חברת ביג שוט בהוהלת גיא ברנד למשל, מעבירה מספר קורסים מקצועיים בתחום, אשר יוכלו להבהיר לכם את הנקודות הבעייתיות, לספק מגוון רחב של כלים שונים לניתוח השוק ובעיקר להעניק ידע רחב ומגוון ככל האפשר.

טיפים למשקיע המתחיל – ביג שוט

אחד הטיפים החשובים ביותר שיכול גיא ברנד לספק למשקיע המתחיל, הוא לזכור שהמטרה היא לא להכות את השוק, אלא ללמוד כיצד לבצע עסקאות מוצלחות. חשוב להבין את ההבדל בין הרצון לגרוף כמויות עצומות של כסף בזמן המינימלי ביותר, לבין היכולת לדעת מתי וכיצד נכון להשקיע. לפעמים ההשקעות המוצלחות לא יניבו רווחים בטווח הקצר, אבל חשוב תמיד לזכור את הסיבה הלוגית להשקעה הזאת. מצד שני, לפעמים עסקה גרועה תשיג לכם רווחים עצומים, אך חשוב לזכור כי מדובר על מזל בלבד, ואסור בשום אופן להסתמך עליו.

טיפ חשוב נוסף של גיא ברנד הוא לזכור לעבוד מהראש ולא מהלב. אסור בשום אופן לבצע החלטות אמוציונליות, אלא תמיד להחליט מראש מהי נקודת הכניסה שלכם להשקעה ומהי נקודת היציאה. אסור להיכנס לפאניקה ואסור לתת לפחדים להכתיב עבורכם את הדרך. תזכרו תמיד שכל ההפסדים וכל הרווחים הם על הנייר בלבד, כך שעד שלא תממשו את הכסף הזה, אין לזה שום משמעות.

חשוב לזכור שלא כל ההחלטות שתעשו יהיו נכונות. החוכמה היא לבצע מספיק עסקאות מוצלחות, כדי לאזן את העסקאות הפחות איכותיות שעשיתם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חיסונים לגורים – באיזה גיל זה מומלץ?
מזל טוב! לא משנה אם קניתם אותו שדווקא אימצתם – יש לכם גור כלבים חדש. גידול של כלבלב הוא משימה שדורשת...
קרא עוד »
ינו 19, 2020
5 טיפים שיעזרו לכם לקבל משרה בסייבר
סיימם לימודים ואתם (או אתן) רוצים לקבל סוף כל סוף את המשרה שאתם כל כך רוצים? אם אתם מחפשים משרה בסייבר,...
קרא עוד »
יונ 30, 2021
חשפן ליום הולדת – איפה אפשר להזמין חשפן אמין ודיסקרטי?
הזמנה של חשפן ליום הולדת זה דבר שנשים רבות בוחרות לעשות מתוך חשיבה על תכנון של מסיבה שתהיה כמה שיותר...
קרא עוד »
נוב 04, 2018