פרלמן אמיר – המוזיקאי שיעשה לכם נעים

פרלמן אמיר

לא פעם אנחנו מחפשים אנשי תרבות, מוזיקאים שהאומנות שלהם תעשה לנו נעים, תייצר לנו שקט ושלווה בגוף ובנפש. אנחנו מחפשים אנשים שאנחנו יכולים להאזין להם, להקשיב ליצירות שלהם ולדמיין שאנחנו בעולם אחר, עולם שקט ושלוו יותר. עולם שאין בו חדשות או דיווחים כאלה ואחרים על הקשיים והעצב בחיים ובכלל.

פרלמן אמיר הוא דוגמא טובה לכך. מדובר במוזיקאי, נגן גיטרה, שמנגן סוגים שונים של מוזיקה ובפרט סגנונות מוזיקה שמתחברים ומתקשרים ישירות עם הניגון היהודי העמוק. הוא עושה זאת לבד, עם נגנים כולל ילדיו, וכן הוא עושה באנסמבל מיוחד שמופיע במגוון רחב של אירועים, הן לקהל הרחב והן על פי הזמנות מיוחדות. 

מה מציע לנו אמיר?

פרלמן אמיר מציע לנו חוויה ייחודית ויוצאת דופן של מוזיקה המשתלבת עמוק עם הרגש הכי חם והכי בולט אצלנו, למה שמחבר אותנו אל השורשים שלנו, גם אם אנחנו לא מגיעים מאותו מקום ממנו מגיע אמיר. הוא יודע להגיע ולהציג את הצליל היהודי העמוק ביותר, זה שאנחנו למדנו וגדלנו עליו, זה שההורים והסבים והסבתות שלנו גדלו עליו. 

בזכות הצליל הזה אנחנו יכולים להתנסות בדברים מיוחדים, יוצאי דופן, חוויה ייחודית שכמוה לא הכרנו בעבר. הוא יודע איך לבטא אותה, איך להציע לנו אותה בצורות ובדרכים שונות, באמצעות צלילים ייחודים ומרשימים שהוא מפיק מהגיטרה שלו.

 

לעוד מידע אודות אמיר פרלמן

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי צריך לעשות ניתוח וסטיבוליטיס?
וסטיבוליטיס הוא מצב שעלול לגרום לכאב עז בנרתיק עם תסמינים שקשה להבחין מסיבות אחרות. וסטיבוליטיס הוא...
קרא עוד »
נוב 18, 2022
שערים חשמליים: חושפים את ההטבות הנסתרות שלהם
כאשר אנו חושבים על שערים חשמליים, האסוציאציות המיידיות הן לרוב יוקרה, בלעדיות ואבטחה משופרת. עם זאת,...
קרא עוד »
נוב 20, 2023
למה אופני איזון לילדים כל כך פופולאריים?
מהם אופני איזון לילדים? מדוע הם נקראים כך? לאיזה גילאים אופניים אלו מתאימים?  למה כל כך הרבה הורים...
קרא עוד »
אוג 29, 2021