מה זה אבקת חלבון איזולט?

מה זה אבקת חלבון איזולט?

הרבה אנשים ממליצים היום על צריכת אבקת חלבון isolet. מה היא אבקת חלבון איזולט? לרוב מדובר באבקת גבינה איזולט. איזולט הוא תוסף שנוצר מהפרדת רכיבים שונים ממי הגבינה איזולט נחשב לחלבון מעולה כי יש בו אחוזי חלבון גבוהים מאוד והוא יכול להיות למעשה נטול לקטוז  נטול פחמימה נטול שומן ונטול כולסטרול. 

 

איך איזולט נוצר?

איזולט נוצר כאשר מפחיתים שומן ולקטוז ממי הגבינה ומשאירים באבקת חלבון רק חלבון. מי שרגיש ללקטוז יכול לעכל טוב יותר אבקת חלבון איזולט אבל הוא עדיין לא מתאים לאנשים אלרגיים לחלב. כאשר לוקחים חלבון איזולט ברמות הנכונות הוא ככל הנראה בטוח לגמרי. מומחי כושר ממליצים על איזולט מאוד. הם ממליצים לקחת את האיזולט 15 עד 60 דקות אחרי האימון. זה חלון אנבולי כלומר הזמן המצוין ביותר להפיק את התכונות הטובות של איזולט. 

יתרונות איזולט

איזולט נספג טוב יותר בגוף, פחות מעלה רמת האינסולין בדם מאשר אבקת חלבון רגילה. רבים מאמינים שחלבון איזולט משפר את הכושר מסייע בירידה במשקל. רוב האנשים שותים משקה חלבון אחד או שניים ביום. שני משקאות חלבון ביום לא יהרסו לכם את הדיאטה בתנאי שאתם צורכים משקה המבוסס על אבקת חלבון שאין בה שומן וסוכר. רוב הדיאטנים אמנם ממליצים לא לוותר על אוכל רגיל שהוא הכי מזין אבל לא פוסלים שילוב של משקאות חלבון. יש מי שקונה איזולט של מי גבינה מחלב של פרות אורגני הם מאמינים שזה בריא יותר אבל זה לא הוכח כמובן. הרבה מאוד אנשים רוכשים גם אבקת איזולט שהיא לא ממותקת או נטולת סוכר. יש גם מי שבוחר אבקת חלבון צמחית אבל רבים טוענים שהספיגה והאיכות של אבקת גבינה טובה יותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נגרות למתחילים – גם מבוגרים הולכים לחוגים
פעמים רבות ככל שאנחנו מתבגרים כך יש לנו יותר זמן פנוי אך כך גם המצב רוח שלנו יורד וזאת עקב העובדה...
קרא עוד »
דצמ 22, 2018
Yes טריפל – האם הם נותנים פייט לסלקום?
פעם החברות שהציעו חוויית צפייה בטלביזיה היו רק שתיים, והשירות שלהם כלל שידורי טלביזיה בלבד. עם הזמן...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
איך בוחרים כלי נגינה? ומה המקום לקנות?
בחירת כלי נגינה הוא משהו שצריך לדעת לבצע. כמו בכל מוצר בשוק יש סימני היכר האם מדובר במוצר איכותי או...
קרא עוד »
ספט 14, 2022