מוצרי שמיעה לחירשים – כן, יש כזה דבר

מוצרי שמיעה לחירשים

אם אתם כבדי שמיעה, או לאחרונה הבחנתם כי השמיעה שלכם הולכת ומדרדרת: רצוי לגשת לאבחון כדי להבין האם מדובר במצב קבוע או זמני. מלבד זאת, מי שנולד ככבד שמיעה או הפך לכזה עם הזמן, בוודאי יודע כי קשה להנות מאיכות חיים טובה ללא חוש השמיעה שכה דרוש להתנהלות בעולם. 

הבשורות הטובות הן שבעולם טכנולוגי מתקדם, אפשר לשמוע טוב יותר זאת באמצעות מוצרי תקשורת מסוגים שונים. בכך מכשירי השמיעה הגדולים של פעם, הפכו קטנים ואסתטיים יותר, כמו גם שחברות מקצועיות מספקות באמצעות מחקר ומדע: מוצרי שמיעה לחירשים. אז מהם חמשת המוצרים המובילים? קבלו אותם: 

אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה

כדי להבין מה נאמר בתוכניות שאתם אוהבים, תוכלו לרכוש אוזניות לטלוויזיה שמיועדות עבור כבדי שמיעה. האוזניות מסייעות להעביר את עוצמת הקול מתכוניות הטלוויזיה כך שהיא תתאים למי ששמיעתו נפגעה. בכך אפשר לחדד רעשים, לבודד רעשי רקע ולראות כול תכנית בצורה נעימה ומובנת. 

מגבר שמיעה אישי

בימים בהם קשה יותר להבין מה נאמר או מה שומעים, נכנס מגבר שמיעה אישי לתמונה. המגבר קל לשימוש ומעולה להבנת דיבור ורחשים גם בסביבה בה ישנה המולה ורעשים. כיום ישנם מגברי שמיעה במגוון סוגים וגדלים. 

טלפון אלחוטי עם הגברה

מי שרוצה לשוחח בטלפון עם כל אחד, יוכל לעשות זאת תוך שימוש בטלפון אלחוטי מעוצב שמאפשר לענות לשיחות, לשוחח ולחייג למספר יעדים מועדפים, זאת ללא צורך בשימוש בשפופרות. 

דיבורית בלוטת'

באמצעות דיבורית בלוטוס' ממש כמו אלה שמשתמשים בה אנשים שלא לקו בשמיעתם – אפשר לקשר כל מכשיר שמיעה או שתל שבלול למחשב, לנייד, לטלוויזיה ולסלולר. 

מיקרופון אלחוטי נשלף 

באמצעות מוצר זה אפשר לשמוע טוב יותר בעת מפגשים חברתיים, ישיבות או הרצאות. בכך אפשר לשמוע טוב יותר ולחבר מיקרופון לכול מקום, תוך קבלת ערכות איכותיות לשיפור השמיעה. באמצעות 5 המוצרים האלה – איכות החיים שלכם תשתפר במידה רבה. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לדעת לפני רכישת מצבר?
המצבר הוא אחד החלקים היותר מאתגרים בכלי הרכב שלנו. הוא אינו מאריך ימים, צובר נזקים ומצריך טיפול. ולא...
קרא עוד »
ספט 08, 2019
קורס דיבוב: הכשרת הקול שמאחורי הדמות
תשאלו היום ישראלים רבים מה החלום שלהם מבחינה תעסוקתית והם יגידו לכם כי הם היו רוצים להיות כוכבים...
קרא עוד »
דצמ 16, 2018
עיצובי בלונים
האפשרויות שעומדות בפנינו בעת אירוע פתיחת העסק, הן רבות ומגוונות. בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי...
קרא עוד »
ינו 16, 2022