התעמלות לנשים בהריון

פעילות גופנית במהלך ההריון חשובה הן לאם והן לתינוק. זה עוזר לשמור על משקל תקין, להפחית מתח, ולהגביר את רמות האנרגיה. פעילות גופנית סדירה יכולה גם לעזור לנשים בהריון להתכונן ללידה, מכיוון שהיא מחזקת את השרירים המשמשים במהלך הצירים והלידה, קבלו מידע נוסף באתר https://momtobefit.com.

לפעילות גופנית במהלך ההריון יתרונות רבים לאם ולתינוק

לא רק שזה עוזר לשמור על כושר ובריאות של האם, אלא זה יכול גם להפחית את הסיכון לסיבוכים במהלך ההריון. פעילות גופנית יכולה גם לעזור לנשים בהריון להישאר חזקות ובכושר גם ללידה עצמה.

פעילות גופנית סדירה במהלך ההריון עוזרת לבנות כוח, סיבולת וגמישות כהכנה ללידה. זה יכול גם להפחית את רמות הלחץ, לשפר את איכות השינה, להגביר את רמות האנרגיה ולקדם עלייה בריאה במשקל לאורך ההריון. היא גם עוזרת לשמור על עלייה במשקל, להפחית כאבי גב, לחזק את השרירים והעצמות ולהפחית עצירות. יתר על כן, התעמלות לנשים בהריון עוזרת לשפר את היציבה ולהגביר את זרימת הדם בכל הגוף, מה שיכול להועיל הן לאם והן לתינוק.

מהם סוגי הפעילות הגופנית המתאימה לנשים בהריון?

סוגי הפעילות הגופנית הבטוחים במהלך ההריון משתנים מאישה לאישה, בהתאם למצבה הגופני.

נשים בהריון צריכות להתייעץ עם הרופא שלהן לפני תחילת כל תוכנית אימונים, שכן ישנן פעילויות מסוימות שעלולות להיות לא בטוחות במהלך ההריון. יש מגוון תרגילים שניתן לבצע בבטחה. מפעילויות בעלות השפעה נמוכה יש הרבה אפשרויות פעילות גופנית זמינות לנשים בהריון.

תרגילים אלו יכולים לעזור לשפר את בריאות הלב וכלי הדם ולחזק את השרירים מבלי להעמיס יותר מדי על הגוף. בנוסף לפעילות גופנית, נשים בהריון צריכות להתמקד גם בטכניקות הרפיה כמו נשימות עמוקות או מדיטציה.

להלן כמה תרגילים נפוצים שמותאמים ומומלצים כוללים:

  • הליכה
  • שחייה
  • יוגה
  • פילאטיס
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שאיבת שומן – האם זה כואב?
תהליך שאיבת שומן נעשה אצל כל מי שרוצה להיפטר ממצבורי שומן קטנים של פחות מקילו עד שלושה קילו משום...
קרא עוד »
אוק 02, 2021
כשאין ברירה, טיפול פסיכולוגי אונליין הוא אופציה מצויינת
התקופה האחרונה גרמה לרבים מאיתנו לחוש חוסר אונים מתמשך. אנו לא מוצאים את עצמנו, המצב הכלכלי סוגר...
קרא עוד »
נוב 25, 2020
טיפים פנימיים לבחירת ריהוט מיוחד לעיצוב הבית
כשמדובר בשיפור האסתטיקה של חלל המגורים שלך, רהיטים מיוחדים לעיצוב הבית ממלאים תפקיד מרכזי. מעבר...
קרא עוד »
אפר 29, 2024