אילו כלי נגינה כדאי לקנות לילדים קטנים?

משחקי ODT

חינוך מוסיקלי צריך להתחיל בגיל צעיר ככל האפשר. פעוטות אוהבים צלילים והם נמשכים לכלים שיוצרים אותם. ניתן לשלב לצד הצעצועים של הילד הקטן גם כלי נגינה לילדים. הם ישמחו את הילד, יאתגרו אותו להתנסות בהם וליהנות ביותר מהצלילים ומהניגונים. חשוב לציין שלא מדובר כאן על כלים של ממש ולא על לימוד מדויק וצלילים מכוונים. אלא על צעצועים שהם דומים במבנה שלהם לכלי נגינה ומשמיעים גם צלילים דומים.

כלים הנגינה שיתאימו לילדים

  • אורגנית – הכלי הכי זמין ונגיש לילדים הוא אורגנית. למעשה כל אורגנית צעצוע יכולה להיות כלי מעולה עבור ילדים. הם יכולים להפיק צלילים, ללחוץ על כפתורים שמשמיעים מנגינות של ממש, להפעיל מקצב תופים ועוד.
  • גיטרה צעצוע – צעצועי פלסטיק במבנה של כלי מיתר יכולים להיות דבר מעורר עניין. זה יכול להיות גיטרה או כינור – בלבד שהכלי ישמיע צלילים כאשר פורטים על המיתרים. מובן שהצלילים לא ממש נכונים ולא ניתן להפיק מהם מנגינות במרבית המקרים. אבל כדי להכיר את מבנה הכלי ולהבין איך משתמשים בו, זה בהחלט יכול להיות מועיל ומתאים.
  • מיקרופון – ילדים אוהבים לשמוע את הקול של עצמם. מיקרופון יכול להיות צעצוע נהדר, אם אתם רק מוכנים לשמוע את הקולות ואת השירה בעוצמה מוגברת. יש מיקרופונים מיוחדים שמאפשרים לעוות קולות, לשלב נגינה ועוד רעיונות מיוחדים.
  • מערכת תופים – איזה ילד לא אוהב לתופף? להכות על התוף ועל המצילה? מערכת תופים זו מתנה נהדרת שמשמחת ילדים ומאפשרת להם להכות ללא רחם ובלי לקבל גערות בגין כך. מתאים במיוחד לבנים שרוצים לפרוק אנרגיות.
  • קסילופון – צעצוע מרתק שמשמיע צלילים מדהימים. משפר את השמיעה ומלמד את הילד להבחין בין צלילים שונים.

כלי נגינה ומשחקים נמצאים בג'ירפה

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לומדים להגיש עזרה ראשונה – first aid course in Israel
תתחילו ללמוד איך להגיש עזרה ראשונה עם first aid course in Israel שמתקיים אונליין. אתם יכולים להתחיל עם הקורס הזה...
קרא עוד »
יול 05, 2021
הכירו את כל היתרונות של תנורי לה קוצ'ינה שיכניסו לכם מקצועיות בבישול
תנור מטבח הוא מכשיר בסיסי הממלא תפקיד מרכזי בפעילויות קולינריות. אחד המותגים הבולטים בשוק הוא La Cucina...
קרא עוד »
אוג 09, 2023
מחפשים מיכלי דולב משומשים למכירה?
מיכלי אחסון משמשים במגוון רחב של תעשיות כולל נפט, גז, כימיקלים ומים. מיכלי אחסון משמשים למטרות רבות...
קרא עוד »
ינו 23, 2023