איך לנקות טושים לא מחיקים מלוח מחיק

בעת רכישת לוח מחיק חשוב לקנות גם אביזרים המתאימים לאותו לוח, כמו למשל טושים מחיקים ללוח זכוכית, מגנטים חזקים, ספוג מגנטי ועוד. אך אם קרה מקרה ואחד המרצים או הילד רשמו על הלוח בטוש שאינו מחיק, חשוב לדעת כיצד ניתן לתקן את המצב. במאמר זה בחרנו לרשום עבורכם כיצד ניתן לנקות טושים לא מחיקים מלוח מחיק. קריאה נעימה.

מחיקת טוש לא מחיק מלוח מחיק

יש מצבים לא נעימים בהם אנשים מתבלבלים ורושמים על הלוח המחיק בטוש או טושים שאינם מחיקים (טושים על בסיס אלכוהול). כאן חשוב להבהיר שככל כשתבחרו לוח מחיק איכותי יותר, כך משימת המחיקה תהיה קלה יותר ודבר נוסף הוא להקפיד שבחדר יהיו באופן קבוע קופסת טושים מחיקים וזאת על מנת למנוע מצב בו אחד האנשים יחפש טוש אחר ובסופו של יום יבין שהוא רשם עם טוש שאינו מחיק.

מחיקת טוש לא מחיק מהלוח – הלכה למעשה

אז מה עושים? השיטה הראשונה להסיר טושים לא מחיקים מלוח מחיק היא על ידי מעבר על אותו אזור עם טוש מחיק. אנשים רבים טוענים שטוש מחיק עוזר להעלים גם כתמי טוש שאינו מחיק. השיטה השנייה היא הספגת צמר גפן באלכוהול רפואי ומחיקה. השיטה השלישית וזו אשר מומלצת לכל בעלי הלוח המחיק היא רכישת לוח מחיק איכותי ופנייה אל החברה במקרה של שימוש בטוש לא מחיק. כאן, המומחים של החברה יוכלו להדריך אתכם אחד על אחד כיצד להתמודד עם הבעיה באופן בו הלוח לא יינזק. 

לסיכום, נכון להיום יש אפשרות של ניקוי טוש לא מחיר מלוח מחיק, אך על מנת להימנע ממצב זה, קנייה של חבילת טושים מחיקים, כוס מגנטית לטושים ומחק מגנטי בעת קניית הלוח המחיק, קרוב לוודאי שתימנע מצב בו תיעשה טעות שכזאת. למידע נוסף בנושא לוח טושים מחיק

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו שירותים אינסטלטור חירום לא יספק לכם
קול בעבוע מים מעיר אתכם באמצע הלילה. אתם מורידים רגל מהמיטה, רגל שנייה,  אבל לא, הרגל שלכם לא נוגעת...
קרא עוד »
מאי 31, 2021
עבודה מועדפת בתל אביב – איך אפשר להשיג?
כיום יש לא מעט משוחררים חיילים משוחררים אשר מעוניינים לעבוד בעבודה מועדפת. מדובר על דרך להרוויח יותר...
קרא עוד »
ינו 10, 2022
לשחק עם דיבור מול קהל – המדריך המלא
בשלב כלשהוא בחיים, גם אתה תצטרך לדבר מול קהל. אם זה למסור הודעות לחברים, להנחות עובדים, להקריא טקסטים...
קרא עוד »
אוק 10, 2021