הטרנדים האופנתיים ביותר לכלות לשנת 2019

הטרנדים האופנתיים ביותר לכלות לשנת 2019

המאמר באדיבות https://www.davisbitton.com

אם אתם רוצים ללמוד עיצוב תסרוקות כלה, הרי שאתם פותחים לעצמכם צוהר לעולם מלא סגנונות, גוונים וטרנדים. עיצור שיער לכלה, הוא תחום בפני עצמו בעולם הספרות, בעוד שעם השנים, הטרנדים בעיצוב מתחדשים, הופכים מעניינים יותר, כמו גם חוזרים על עצמם בסגנונות שונים ובאמצעות אביזרי שיער מהממים! 

אבל מהם הטרנדים האופנתיים בתספורות כלה עבור שנת 2019? הנה כמה תסרוקות שכל מעצב שיער חייב להכיר: 

צמה מרושלת עם צמות ופרחים – מראה התסרוקת המרושל הפך לטרנדי במיוחד בעולמן של כלות, בשנת 2019. מדובר במראה של שיער קלוע לצמה רופפת, אסופה באופן חלקי ומלווה בסיכות ופרחים בגוונים עדינים,. התסרוקת מלווה בתוספות שיער שנראות טבעיות לחלוטין. 

צמות כתר נורדיותצמת הכתר המקסימות מקנות לכלות את המראה הנורדי, הסקסי אך גם הכפרי, שמגיע אלינו מארצות צפוניות כמו שודיה, הולנד, איסלנד ועוד. המראה מקנה שתי צמות עבות אשר מלווה את התסרוקת כמו כתר על ראשה של הכלה. בכך אפשר להנות משיער שנראה מלא, אצילי ומשדר נינוחות. 

באן צרפתי – מי שרוצה להנות ממראה אצילי וקלאסי, תוכלו לבחור בבאן הצרפתי. מדובר בתסרוקת עשויה ואצילית המספקת דגש על עיניים ושפתיים מלאות. את ה'באן' אוספים בצורה מקצועית עם תוספות שיער שמשתלבות נהדר עם כל סוג שיער. מה שמקנה מראה אופנתי קלאסי ומלא. 

צמה צידית – אחת התסרוקות האהובות על כלות ישראליות אשר בוחרות במראה קליל ובשמלה פשוטה יחסית, הוא הצמה הצידית. צמות כלות הן מרושלות מעט ומוכרות גם כ"צמות חיטה" הקלועות במראה מוקפד אך מעט מרושל. כלות שאוהבות את המראה הנינוח, יכולות לבחור בצמה שתשתלב נהדר עם שמלה קלילה בגווני שמנת ונעלי כלה שטוחות. 

מוקפד אבל נינוח – עוד אפשר לבחור במראה מוקפד ונינוח שאפשר לסדר באמצעות מעצבי שיער לכלות. המראה מסודר ומבריק, אך הוא מעט מרושל ומלווה בסיכות או בזר פרחים צבעוני. בחרי את מעצב השיער הטוב ביותר! ויום החתונה שלך יראה נהדר ומקסים!

 

אולי יעניין אותך גם מידע בנושא החלקת שיער או קורס החלקות

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה מידע תוכלו למצוא במגזין המיועד לבני 50 ומעלה?
70-80%  מהאוכלוסיה בעולם היא מעל גיל 50. הם לא רק חלק חשוב מכוח העבודה, אלא יש להם גם השפעה עצומה על חיינו....
קרא עוד »
אוג 14, 2022
המשחקים המובילים לאקס בוקס בשנת 2022
קונסולת אקס בוקס וואן היא אחת המובילות בעולם מבחינת גיימרים ובשנת 2022 ייצאו לשוק משחקים חדשים....
קרא עוד »
מרץ 01, 2022
איך בוחרים סקסופוניסט מומלץ לחתונה
כשאנחנו מחליטים לארגן חתונה, אנחנו יודעים שהאורחים שלנו מצפים שתהיה איזו הפתעה, אטרקציה ייחודית. כך...
קרא עוד »
אפר 29, 2019