אביזרי עישון – 5 האביזרים המומלצים ביותר

אביזרי עישון

אם אתם אוהבים לעשן ולהנות מסיגריה טובה שיש בה טבק איכותי/ אם תרצו לעשן עלי קנאביס או כל צמח אחר שניתן לעשן בכיף – חשוב שתכירו כמה אביזרי עישון שיהפכו את חווית העישון שלכם לטובה ואיכותית יותר. אז איזה אביזרים ישנם? הנה 5 אביזרים מומלצים: 

סיגריה אלקטרונית

אחד המוצרים הפופולאריים ביותר בקרב מעשנים הוא סיגריה אלקטרונית. מוצר זה הפך לפופולארי בשנים האחרונות בעיקר בשל היותו מפחית נזקי עישון. הסיגריה אינה מוציאה עשן משום שהיא מאדה את העשן ובכך מונעת כניסה של עשן לריאות. כיום יש סיגריות אלקטרונית בעלות עיצוב אלגנטי ועתידני שמאפשר עישון בכול זמן וחסכון ענק בכסף משום שמדובר במוצר רב שימושי. 

וופרייזר

וופרזים או 'מאדים' הם כלי חכם אשר ממצה עשבים. מי שמעשן כל עשב או עלה, יוכל לשלוט על הטמפרטורה בזמן עישון, לאייד את הצמח ולהנות ממיצוי הסגולות של כל עלה או צמח. באמצעות מאדה שומרים על סביבה נקייה, בזמן שחווית העישון הופכת לנעימה יותר. 

גריינדר

מי שצריך לטחון עלים כמו עלי קנאביס למען עישון איכותי יותר: יוכל לבחור גריינדר עשוי אלומיניום או פלסטיק. באמצעות בחירת גריינדר איכותי אפשר לגלגל סיגריות בצורה נוחה יותר תוך טחינה מקצועית נוחה. 

נרגילה אלקטרונית

גם לאוהבי הנרגילה יש אופציה אחרת מלבד זאת שמוציאה עשן לכול עבר. כיום אפשר להנות מנרגילה אלקטרונית בעלת מבנה אלגנטי של קובייה או תיבה. הנרגילה אינה מוציאה עשן או מלכלכת. נרגילה אלקטרונית מאפשרת אחיזה נעימה ופועלת על ידי סוללה פנימית ויש לה מסך לד לשימוש חכם יותר. 

נייר גלגול קונוס

מי שתמיד מסתבך על ניירות הגלגול ומגלה כי הוא נאבק עם הדבק או שהג'וינט יוצא עלוב ועקום – יוכל לבחור ניירות גלגלות קונוס. בחנויות לאביזרי עישון באינטרנט יש מארזים של קונוסים שמספקים נייר דק במיוחד שכבר מוכן למילוי שבתוכו נמצא גם פילטר איכותי. בכך אפשר לעשן נכון יותר בצורה אלגנטית ללא לכלוך

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי לכם להירשם לקורס השקעות?
הרשמה לקורס השקעות מציעה יתרונות רבים, מה שהופך אותה להחלטה נבונה עבור אנשים המבקשים לשפר את הידע...
קרא עוד »
אוק 04, 2023
טיסה לדובאי – השוו מחירים בקלות
דובאי היא כעת היעד הפופולרי ביותר לטיסות בינלאומיות. יש בו הרבה אטרקציות שהופכות אותו ליעד תיירותי...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
מה זה קוניזציה של צוואר הרחם?
האם שמעתן אי פעם על קוניזציה של צוואר הרחם? אולי אחת מחברותיכן סובלת מהבעיה? ומה זה בכלל אומר? כאן...
קרא עוד »
נוב 07, 2021