תיקון xbox one – או לקנות חדש?

שאלת השאלות שניצבת מול כל גיימר באשר הוא, זה עניין הצעד הנכון במקרה של תקלה. כל מכשיר אלקטרוני ודיגיטלי נוטה להינזק ולהתקלקל. וזה בלתי נמנע. מדובר על חומרה רגישה וחלקים עדינים שעלולים לצאת מכלל פעולה בגלל חלקים מזעריים ושינויים קלים. אך בכל עת בו אנו ניצבים מול מכשיר תקול אנחנו צריכים לקבל החלטה. מה כדאי לעשות? לתקן את המכשיר הישן, או שמא מוטב כי נרכוש לנו מכשיר חדש תמורתו?

XBOX ONE לתקן או לקנות?

גם בתחום קונסולות המשחק קיימת דילמה זו. ולא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו שוב מול אותה דילמה. האם הקונסולה מקולקלת ולא ראויה עוד לשימוש, או שמא הקלקול הקטן יוכל לבוא אל תיקונו ונוכל להפיק ממנו שימוש רב? כדי לקבל את ההחלטה הנכונה צריך לשקול מספר שיקולים. לאחר התלבטות קונקרטית זו ההחלטה תהיה קלה יותר.

  • עלות התיקון ביחס לשווי הקונסולה – כאשר עלינו לבצע תיקון של קונסולה מומלץ מאוד לקבל הצעת מחיר באשר לתיקון הנדרש. כמו כן עלינו לדעת מהו המחיר של xbox one חדש. השוואה בין המחירים הללו תכוון אותנו להחלטה נכונה. כי אם מדובר על תיקון יקר ומורכב שמתקרב למחיר של קונסולה חדשה, במקרים רבים ההשקעה לא תהיה שווה.
  • האפשרויות שעומדות בפניכם – חשוב מאוד לבחון מהן האפשרויות שעומדות בפניכם. יש מצבים בהם אדם קובע כי הוא לא ירכוש בשלב זה קונסולה חדשה. פעמים בגין המחיר, פעמים בגלל הדגם שמוצע בחנויות ומכל סיבה אחרת שהיא. במצב בו רכישת מכשיר חדש איננה אופציה, מסתבר שהתיקון יהיה כדאי.
  • מצב הקונסולה – יש קונסולות ישנות שכבר צברו נזקים רבים. המראה שלהם ישן וגם הגרסה מיושנת. כאשר מתרחשת תקלה בקונסולה כזו לרוב לא יומלץ על תיקון. כיוון שמדובר על מכשיר עתיק שהגיע הזמן שלנו לרדת מהכביש, ולפנות את הזירה לצעירים…
  • התוצאה לאחר התיקון – במידה ומדובר על קונסולה שלאחר התיקון עתידה להיות איכותית ועמידה, מה טוב. אך אם התיקון עלול להיות לא יציב דיו, מסתבר שזה לא כדאי.

למידע על מעבדה ותיקונים VGS חנות קונסולות משחק הזולות בישראל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משכנתאות לנכים ובעלי מוגבלויות
בשנים האחרונות ישנה יותר מודעות לצרכים של בעלי מוגבלויות ולצרכים של מי שמוגדר "נכה". המדינה שלנו מקנה...
קרא עוד »
יול 31, 2020
טיפים לבחירת חברה לניהול בנייני משרדים במרכז
חברות המתמחות בניהול בנייני משרדים במרכז  הערים הגדולות יש צוות של אנשי מקצוע מנוסים שמבינים את...
קרא עוד »
מרץ 02, 2023
כל הסיבות לא לספר את הכלב בבית לבד
גידול כלב במשפחה מחייב דאגה לכל צרכיו. בין היתר לטיפוחו ולספר אותו אחת לתקופה. הורדת השיער נעשית...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021