עלות השחרת חלונות לרכב – בואו נחשב את זה

ציפוי חלונות נגד שמש

המאמר באדיבות BlackCarWindows

נהגים רבים בוחרים להשחיר את חלונות המכונית שלהם. יש כאלה שרוצים פשוט ליהנות מפרטיות גבוהה יותר בתוך הרכב כאשר לא כל עובר ושב יוכל להציץ ולראות את כל המתחולל בתוך כלי הרכב. מנגד יש את אלו הבוחרים להשחיר את החלונות על מנת למנוע את הקרינה השיירה של קרני השמש המזיקות אל תוך הרכב.

יש גם את אלו הבוחרים לעשות את הציפוי חלונות נגד שמש ואת ההשחרה של חלונות הרכב על מנת ליהנות ממכונית קרירה ונעימה במיוחד כאשר מדובר בעונת הקיץ.

אך האמת שלא ממש משנה מהי הסיבה ומה המטרה של השחרת חלונות הרכב. השאלה היא כמה זה עשוי לעלות לנו ובאיזו שיטת השחרה כדאי לבחור.

איך משחירים את חלונות הרכב?

למעשה קיימות שיטות שונות להכהייה של חלונות הרכב. ישנה האפשרות לבצע את הדבר כמו שכל הנהגים כמעט עושים, וזה על ידי ציפוי באמצעות מדבקה מיוחדת אשר אותה מדביקים על זגוגיות החלונות. המדבקות הללו הינן מיוחדות למטרה הזו והן מבטיחות הגנה מלאה לאורך זמן.

חשוב לשים חלב בעת הבחירה בסוג הציפוי, כי הדבר ייעשה על ידי חומר עמיד ואיכותי אשר יבטיח כי הציפוי יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן.

יש כאלה הבוחרים להשחיר את חלונות הרכב באמצעות קרני לייזר. מדובר בתוצאה טובה פי כמה וכמה ביחס למדבקות אשר מודבקות על חלונות הרכב כאשר ההכהייה הנעשית באופן כזה, מצליחה להוכיח את עצמה לאורך זמן. אך באופציה הזו יש בכל זאת גם מחירון. את ההכהייה אותה משיגים בעזרת קרני לייזר, אי אפשר לקלף ולהחזיר את החלונות למראה הראשוני והשקוף שלהם. גם המחיר של ההכהייה באמצעות לייזר תהיה כמובן גבוהה יותר ביחס למדבקות.

כמה עולה לצפות את חלונות הרכב?

אם נרצה לתת כאן פירוט של מחירים, הרי שלאט מש נוכל להצביע במיוחד על תג מחיר שהוא אחיד לכל מכונית. הדבר תלוי בכמה וכמה פרמטרים. כמו בדגם של המכונית אשר זה משפיע על המורכבות בעבודה, על מספר החלונות שאנחנו רוצים להשחיר וגם בגודל של המכונית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה בדיוק עיסוי רפואי
עיסוי שייך למשפחת טיפולי הגוף שיכול לפנק את הגוף, לשחרר שרירים תפוסים, להביא שלווה, רגיעה. יחד עם זאת,...
קרא עוד »
מאי 19, 2022
עדשות שבועיות מומלצות לשנת 2021
אם אתם מרכיבים עדשות חודשיות או שנתיות ואתם חושבים ללכת על עדשות מגע שבועיות, כדאי מאוד שתדעו שההיצע...
קרא עוד »
אוק 28, 2021
איך תמתג את האירוע שלך בצורה נכונה
מיתוג נכון הוא מפתח חשוב להצלחתו של כל אירוע ולהשארת רושם בלתי נשכח בקרב האורחים. אירוע כזה יכול...
קרא עוד »
מאי 13, 2019