גני אירועים באור עקיבא זה לא חייב להיות יקר כל כך

גני אירועים באור עקיבא

האירוע המשפחתי מתקרב? אין לכם מושג איך לצמצם עלויות אבל עדיין לא לרדת ברמת ההפקה? מסתבר שזה לא כל כך מסובך. לא כולנו מנוסים בהפקת אירועים ולא לכולנו תמיד ברור מה עושים קודם, איך מנהלים משא ומתן מול גני אירועים, מה העלויות המצופות ומה נחשב תקציב סביר. עם זאת, עם מעט חקר ויצירתיות נוכל גם אנחנו להפיק אירוע בעלות סבירה מבלי לאבד פרופורציות ועדיין לשמור על רמה גבוהה.

 

טיימינג זה הכל בחיים

ראשית חשוב לשים לב לתזמון. יש עונות ותקופות בשנה שבהן העלויות של אירועים נמוכה משמעותית. אירוע חורף למשל זול בהרבה מאירוע באביב או בקיץ. אירוע בימי ראשון יהא תמיד זול יותר מאירוע ביום חמישי וכן הלאה. זכרו שהחורף הישראלי הוא חמים יחסית ואם תמצאו גני אירועים באור עקיבא שמציעים מתחם מקורה וגן משולב תוכלו להחליט ברגע האחרון כיצד יתקיים האירוע.

גני אירועים באור עקיבא

 

שנית, גני אירועים באור עקיבא והסביבה עשויים להציע לכם שלל עסקאות חבילה שעשויות להיות מאד משתלמות מכמה היבטים. חבילה שכוללת אולם, קייטרינג, צלם, הגברה ותאורה ודי ג'יי תהיה תמיד זולה יותר מבחירה בכל ספק בנפרד.זה גם יחסוך לכם ריצה ותיאומים בין כל הספקים, דבר מסובך לכשעצמו כאשר מדובר על הפקת אירוע. עסקאות חבילה אפוא הן דבר משתלם למדי ויש לשאוף אליהן כמה שיותר.

 

מחיר זה לא קיר

מבחינת המחיר, זכרו שהמחיר הראשוני שקיבלתם הוא בגדר הצעה בלבד ותמיד אפשר ואף רצוי להתמקח. כך למשל, לפי כמות המוזמנים תוכלו להוזיל עלויות ולבקש הנחה מיוחדת במקרה שמדובר על כמות מוזמנים גדולה. חשוב ביותר לסגור על מחיר ורק אז לבנות את התפריט. בדרך זו המקום לא יציע הנחה בדמות מנה נוספת וכ"ו. סגרו על המחיר הנמוך ביותר ואז נסו לקבל את התפריט המגוון והאיכותי ביותר.

 

מבחינת עיצוב גם כאן כדאי לבדוק מה מציע האולם. גני אירועים באור עקיבא מעסיקים מעצבים ומעצבות מוכשרים שעל פי רוב יצליחו לקלוע לטעמכם בקלות. זה יחסוך לכם עלויות וימנע את הצורך להתעסק עם עוד נותן שירותים, מה שייתן לכם לא מעט שקט לקראת האירוע עצמו. כך, בכמה צעדים פשוטים למדי תוכלו לחסוך עלויות לא מבוטלות של האירוע ולצעוד בנחת אל החופה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לדעת על מפוח עלים לפני שקונים אחד
עבודות גינה חייבות להיעשות בתדירות גבוהה, כמובן, אם רוצים שהיא תהיה מטופחת. הדבר נכון לגבי גינות...
קרא עוד »
מרץ 07, 2021
חושבים לשפץ הנה 10 דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון
  תכנית, תכנית ושוב תכנית שיפוץ טוב תלוי במידה רבה בתכנית הראשונית שיש לכם ועל כן אתם צריכים...
קרא עוד »
נוב 22, 2018
מתכון לעוגת שוקולד הורסת
עוגת שוקולד, מי לא מכיר? כולם מכירים ולא רק מכירים, אלא אוהבים. זה טעם קלאסי שנעים לכולם בפה ולכן, עוגת...
קרא עוד »
מרץ 16, 2021