בורג' בנימינה – גן האירועים המומלץ ביותר לאירועים בטבע

גני אירועים בטבע בקיסריה

אירועים בטבע הפכו בשנים האחרונות לאחד מהטרדנים המובילים ביותר בענף האירועים, כאשר יותר ויותר בעלי אירועים בוחרים במתחמי אירוח תחת כיפת השמיים. בראש רשימת גני אירועים בטבע בקיסריה והסביבה, ניצב מתחם האירועים בורג' בנימינה הנחשב לגן האירועים המומלץ ביותר לקיום אירועים בטבע באזור.

בורג' בנימינה – גן אירועים קסום וייחודי

גן האירועים בורג' בנימינה ממקום בדרום מערב המושבה בנימינה והוא פועל בשטח בו נבנה החאן הגדול על ידי התורכים במאה ה-18. אדמות הבורג'  אשר נרכשו על ידי הברון רוטשילד בשנת 1900 שימשו לצרכי עבודות פלחה למתיישבים הראשונים בזיכרון יעקב, כאשר מאמצע שנות ה-90 של המאה החולפת המתחם ההיסטורי משמש כמתחם אירועים לכל דבר ועניין.

בשטח הגן, שרידיו ההיסטוריים של החאן הגדול מהווים חלק בלתי נפרד מתפאורת האירוע הבא שלכם, כאשר גן הטראסות הקיים במקום מעניק מימד נוסף של יוקרה לכל מאפייני האירוח של האירוע. צוותי האירוח והניהול של המתחם, ילוו אתכם ברמה האישית לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע, כאשר לאורך כל הדרך תוכלו ליהנות מפתרונות הפקה ואירוח בהתאמה אישית מלאה לצרכי האירוע ודרישותיו.

בין יתר פתרונות האירוח העומדים לרשותכם בגן האירועים בורג' בנימינה, תוכלו למצוא: פתרונות ישיבה הכוללים סידורי ישיבה ועיצוב שולחנות אירוח, פתרונות הגברה ותאורה, פתרונות הפקה בהתאמה אישית מלאה, וזאת לצד פתרונות קולינאריים ברמה הגבוהה ביותר.

ההיצע הקולינארי העומד לרשותכם במסגרת אירועי גן ב-בורג' בנימינה, משלב בתוכו מנות שף של קייטרינג בראף המתמחה ביצירת והרכבת מנות אוכל מופלאות על בסיס התוצרת החקלאית וחומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר של יישובי הסביבה.

בשטח הגן ניתן לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים במסגרת אירועי בוקר –צהריים או במסגרת אירועי ערב הנמשכים אל תוך הלילה. צוותי הניהול והאירוח של המתחם, ילוו גם אתכם מהרגע הראשון ועד לסיומו המוצלח של האירוע.

לפרטים נוספים על המקום, אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי השירות במתחם, להגיע לסיור התרשמות בשטח הגן ולהתאהב בנפלאות האירוח של המקום הכי מומלץ לאירועים בטבע.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגי סושי שהם לא מדגים
סושי – מאכל עכשווי ומבוקש מאוד גם בארץ. אולי המאכל בגרסה המקורית שלו נעשה מדגים. אבל כיום ניתן למצוא...
קרא עוד »
דצמ 01, 2020
שלום עולם!
ברוכים הבאים לוורדפרס. זה הפוסט הראשון באתר. ניתן למחוק או לערוך אותו, ולהתחיל...
קרא עוד »
ספט 16, 2018
תקשורת בינאישית –  למה היא כל כך חשובה? 
כבר מהרגע שבו אנו נולדים אנחנו עסוקים בתקשורת בין אישית. זה מתחיל עם ההורים שלנו וממשיך עם האחים,...
קרא עוד »
אוק 10, 2021